Jestem dinozaurem

Taka myśl naszła mnie dziś rano.

Nie, nie mam zrogowaciałej skóry (nawet na piętach;-)), barwa zielona także jest mi obca, ale w aktualnym świecie szybkich mediów [Twitter, Instagram, hasztagi, lajki] jestem niczym ciemna tabaka w rogu. Bierze się to zapewne z tego, że jeśli staję przed wyborem: krotochwilna fraszka czy proza, to zazwyczaj to drugie wybieram.

W związku z powyższym uroczyście oświadczam, iż dołożę wszelkich starań,
aby forma, „dizajn” i oprawa graficzna tego raczkującego dopiero bloga nigdy
nie przerosły treści. Żywię głęboką nadzieje, że nie rozpanoszą się tu reklamy oraz  wpisy „na zamówienie”, co oczywiście nie będzie stało na przeszkodzie w dzieleniu się informacjami, które osobiście uważam za cenne i reklamowania warte,
co też i dzisiaj czynię.

I tak – prosty 😉 pomysł na dzisiaj, to lody z dziećmi. A jeśli prawdziwe (rzemieślnicze) lody, to tylko w  Marmoladzie – u naszych sąsiadów. Polecamy truskawkowe.

IMG_20150901_164338 (C) 3miastookiemmamy.wordpress.com

„Marmolada, Chleb i Kawa”, ul. Słonimskiego 5, Gdańsk (os. Garnizon)

Skomentuj

